Ако не сте готови за Искане за Оферта,
ние можем да Ви помогнем
Понякога Вие мислите, че познавате проблемите и сте готови да изпратите Искане за Оферта – Вие просто се нуждаете от отговора на водещите в бранша
Понякога знаете, че има проблем, но Вие не знаете какво точно не знаете и бихте се възползвали от доверен консултант, за да Ви помогне да оформите Вашето Искане за Оферта.
Нашата компания, Европа-Близък Изток-Африка, Америка, Глобален Екип, Регионален Екип
Снабдяване, Продажби, Финанси, Човешки Ресурси, Логистика, Маректинг
Всички нива, Входящо Ниво, Средно ниво Мениджъри, Висши Мениджъри, Завършили Стажанти, Новоиздигнати/новопромотирани
Виртуално, Класна стая, Консултантски услуги, Електронно обучение, Хибридно, Обучаване на Трейнъри
Скроени, От рафта, Глобално прилагани, Локално прилагани, Работна тетрадка/Тетрадка със стратегии, процедури и процеси, Кутия с Инструменти
Централно, Регионално, Локално, Една точка за контакт, 6 месечни прегледи, тримесечни прегледи
Глобална такса, Централно плащане, Местно плащане, Регионално ценообразуване, Цена на участник
Външен коучинг, вътрешен коучинг, Пакет за подкрепа на мениджъра, Обучаване на обучители, Упражнения за вграждане, Уебинари за вграждане
Възвръщане на Инвестициите, Проучване за Способности, Цели за учене, Ползи меки умения, Плащане според Резултат
Избор от 29:
Английски, японски, датски, норвежки, руски, турски, испански, словашки, шведски, полски, арабски, френски, малайзийски, румънски, мандарин, литовски, бахаса, унгарски, фински, корейски, български, италиански, кантонски, немски, испански, чешки, гръцки, португалски, тайландски
Все пак си изберете специалист – те трябва да са добри, защото това е всичко, което те правят
Фокусирайте се върху нуждата, а не върху методологията – обяснете нуждата и ги оставете те да Ви измислят решението
Бъдете ясни във Вашата инструкция – споделете Вашите цели и разултатите, които искате да постигнете
Приемете широк поглед върху ценообразуването – ако ползата е 10 пъти по-голяма от цената, то тогава цената е евтина
Вземете референции – съществуващи или предишни клиенти могат да се разгледат съгласно жаргона на продажбите
Споделете Вашия избор от критерии с тях – това ще им позволи да Ви покажат най-добрата си форма
Не приемайте по-евтини оферти с пренебрежимо възвръщане на инвестицията
Не налагайте предарителни условия – това ще Ви ограничи във Вашия избор на доставчик
Не се страхувайте да се обърнете към експерт преди да напишете Вашето Искане за Предложение
Не бъдете прекалено нормативни – това възспира креативността
Недейте да имате стандартни договори, които имате ирелевантни клаузи – скроете ги да прилягат
Не подценявайте значението на културното съответствие, на местния език и бизнес практиките
Търсите глобално решение?